poniedziałek, 14 października 2013

Bazgroszyt.pl - zabawa i nauka z wyobraźnią :)

Jak wiadomo, mój blog jest o gotowaniu i taki pozostanie, jednak jako mama trzech dziewczynek interesuję się wszystkim co dotyczy dzieci:)
Dlatego z miłą chęcią zarejestrowałam się w serwisie bazgroszyt.pl i odkrywam go razem z najmłodszą córką Zosią.
Dzięki tej stronie, mam między innymi możliwość drukowania kreatywnych kolorowanek.


Dzisiaj moja córka poznała Kredziaki - fantastyczne stworki, które zachęciły ją do kolorowania i wykonywania zabawnych ćwiczeń, dzięki którym mała rączka będzie sprawniej posługiwała się kredkami i ołówkiem.



Kolorowanki można drukować wielokrotnie, więc możliwości dziecka w dekorowaniu i dobieraniu kolorów są nieograniczone. Za każdym razem można podsunąć dziecku kolejną kartkę z ciekawym obrazkiem, a zainteresowanie ćwiczeniami rośnie w szybkim tempie!

Bardzo podoba mi się to, że dzieci mogą się z tych kolorowanek wiele nauczyć. U nas dzisiaj było bardzo ekologicznie:)  Wiedza na ten temat jest dopasowana do  wieku dziecka  i możliwości zrozumienia różnych spraw. Z obrazków mogą dowiedzieć się np. co to jest elektrownia wodna i dlaczego na zakupy lepiej zabrać torbę z materiału. Zosi podobała się możliwość dokończenia obrazków, a najbardziej dorysowania części samochodu, który odbiera posegregowane śmieci!



Te kolorowanki to dobra zabawa na długi czas! I to jest czas, kiedy dziecko wiele może się nauczyć.
Moja córka stała dzisiaj przy drukarce i z niecierpliwością przebierała nóżkami i pytała kiedy "JUŻ" ?
A każda kolejna kartka była dla niej jeszcze bardziej ciekawa!

Na stronie bazgroszyt.pl w specjalnej strefie dzieci znajdują się również edukacyjne gry dla najmłodszych.
Rozwijają one spostrzegawczość, koncentrację, uczą  i pobudzają wyobraźnię.
Nasza przygoda z tym miejscem przyjaznym dla dzieci i rodziców dopiero się rozpoczęła i mam nadzieję , że nie prędko się skończy.

Jako mama szczerze polecam!



13 komentarzy:

  1. Fajnie, dobrze wiedzieć. Sama niestety jeszcze nie mam dzieci ale na pewno będę polecać tę stronkę. Wreszcie coś kreatywnego ! Wystarczy się rozejrzeć dookoła, wszędzie jakieś gry w zabijanki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, zamiast gier i różnych bajek, w których słownictwo pozostawia wiele do życzenia, lepiej pobawić się w takie kolorowanie i zgadywanie:)

      Usuń
  2. Nareszcie coś co rozwija dziecięcą wyobraźnię. Będę polecać.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa:D sama mam chłopców w wieku idealnym na te kolorowanki:) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w czym wybierać i dla chłopców i dla dziewczynek:) mam w planach zakup zestawu kreatywnego, do malowania i wycinania, bo moje dzieci uwielbiają takie zabawy!

      Usuń
  4. jako mama dziękuję na pewno tam zajrzę, pogoda coraz mniej sprzyja przebywaniu na dworze, więc w tej chwili więcejj trzeba organizować dzieciom w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, szkoda też, żeby dzieci spędzały ten wolny czas tylko przed telewizorem..bajki kuszą, ale zdecydowanie wolę, kiedy coś malują i piszą:)

      Usuń
  5. moje dzieciaki z kolorowanek już raczej wyrosły ... kiedyś ta strona bardzo by mi się przydała...

    OdpowiedzUsuń